Nowość! Całuski z nadzieniem pomarańczowym i jabłkowym – każdy Całusek to małe piernikowe szczęście – mięciutkie, słodkie i pachnące! Czytaj więcej »
Nowość! Całuski z nadzieniem pomarańczowym i jabłkowym – każdy Całusek to małe piernikowe szczęście – mięciutkie, słodkie i pachnące! Czytaj więcej »
Cherry Bomb to nowość w ofercie firmy Gibar stworzona z myślą o konsumentach, szukających niebanalnych smaków w znanych formatach. Czytaj więcej »
W sezonie nowalijkowym, warto sięgać po dodatki, które wnoszą coś więcej niż tylko smak. Majonez Kielecki Omega-3 od WSP „Społem” łączy sprawdzoną recepturę z wysoką zawartością nienasyconych kwasów tłuszczowych omega-3, odpowiadając na potrzeby tych, którzy cenią racjonalne odżywianie i wysoką jakość. Czytaj więcej »
HARIBO wyczarowało limitowaną edycję żelek inspirowaną światem Harry’ego Pottera! W tej wyjątkowej kolekcji znajdują się trzy magiczne warianty, w których kultowe postacie, takie jak Harry i Hedwiga, Hermiona z Krzywołapem oraz Ron z Parszywkiem, zamieniły się w przepyszne żelki. Czytaj więcej »
Rożek o smaku aromatycznych, cynamonowych bułeczek BRACIA KORAL na naturalnej, polskiej śmietance. Czytaj więcej »
Nowość w portfolio Andante – biszkopty LadyFingers w edycji smakowej! Malina i kokos to letnie warianty, które powstały w odpowiedzi na aktualne trendy. Czytaj więcej »
Tosterki to wysokiej jakości ser topiony w plasterkach stworzony z myślą o najmłodszych konsumentach. Bez dodatku konserwantów i fosforanów. Bogate w białko i wapń. Czytaj więcej »
Ser Gouda w plastrach MSM Mońki to idealny wybór na lato – doskonały do kanapek, tostów i przekąsek w podróży. Czytaj więcej »
Nowa linia sosów pomidorowych Salsa Pronta Mutti składa się z 3 produktów, z których każdy wykonany jest z wyjątkowej, w 100% włoskiej odmiany pomidorów – Tondo, Datterino i Pizzutello – co nadaje każdemu z nich unikalny profil smakowy, wzbogacony oliwą z oliwek z pierwszego tłoczenia i naturalnymi ziołami. Czytaj więcej »
Do portfolio marki Łosoś dołączył nowy produkt – Łosoś w sosie koperkowym. Dostępny jest w poręcznej puszce 110 g, w której znajdziemy kompozycję delikatnego mięsa z łososia w przepysznym sosie koperkowym. Czytaj więcej »
Marka Berlinki wprowadza na rynek nowy wariant parówek – Berlinki Z szynki. Czytaj więcej »
Panierka Panko TaoTao 200 g to propozycja dla tych, którzy cenią lekkość i efektowną teksturę. Wersja klasyczna idealnie się rumieni, tworząc złocistą, delikatnie chrupiącą warstwę. Czytaj więcej »
Linia „na śniadanie” marki Wielkopolski Indyk to wygodne, plastrowane wędliny stworzone z myślą o codziennym menu. Czytaj więcej »
Marka PODRAVKA w ostatnim czasie rozszerzyła swoje portfolio produktów instant VEGETA Noodles. Czytaj więcej »
Mascotte prezentuje kolejną odsłonę corocznej limitowanej edycji bibułek Original Slim Combi. To doskonale znany i ceniony przez konsumentów produkt, który w tym roku zyskał wyjątkową oprawę graficzną inspirowaną labiryntem – przygotowaną wyłącznie dla polskiego rynku. Czytaj więcej »
Mascotte prezentuje CONSY ACTIVE FILTER – pierwsze na polskim rynku Consy z aktywnym filtrem węglowym z węgla kokosowego. Czytaj więcej »
Pho to klasyk i jedna z ikon azjatyckiej kuchni. Bulion od K-Products pozwala przygotować tę aromatyczną zupę szybko i wygodnie – wystarczy dolać wodę, dorzucić makaron, świeże zioła i ulubione dodatki, by poczuć klimat wietnamskiego street foodu. Czytaj więcej »
Indykpol wprowadza nową linię produktów, która obejmuje pasztet Szlachetny ok. 880 g oraz Kiełbaski Szlachetne ok. 700 g dedykowane ladzie tradycyjnej. Czytaj więcej »
Ale nowość! Stovit wprowadza na rynek Owoce w żelu – kolejny po dżemach przysmak o obniżonej zawartości cukru. Czytaj więcej »
Wraz z nadejściem cieplejszych dni, coraz chętniej sięgamy po świeże warzywa, które teraz smakują najlepiej. O tej porze roku na stołach królują młoda kapusta, rzodkiewki czy koper. Warto wykorzystać ich kruchość i delikatny aromat, przygotowując domowe przetwory, które przypomną o wiosennych chwilach nawet wtedy, gdy sezon na nowalijki minie. Czytaj więcej »
JNT Group rozpoczyna zapowiadaną ofensywę w segmencie alkoholi mocnych, wprowadzając na rynek swoją pierwszą markę z kategorii gin, czyli Gin Dobroński. W najbliższych miesiącach firma planuje launch kolejnych produktów w segmencie wódek, rumów czy likierów ziołowych, aby w 2025 roku zakończyć budowę pierwszej części portfolio produktowego w dywizji JNT Spirit. Czytaj więcej »
Żubrówka – marka, która od lat z powodzeniem łączy tradycję z nowoczesnością – prezentuje odświeżoną wersję swojej linii Iconic Cocktails. Tym razem to nie tylko smak, ale i styl wychodzą na pierwszy plan. Nowe, wyraziste etykiety inspirowane estetyką nocnego życia, neonów i klubowej energii nadają znanym produktom zupełnie nowy wymiar. Czytaj więcej »
Soplica Gorzka, słodko-gorzki klasyk znany z wyjątkowego charakteru, poszerza swoje portfolio o trzy nowe warianty: Koleżeńska z orzeszkami Cola, Figlarna z figą oraz Niezłe Ziółko z chmielem. Nowe propozycje to świeże spojrzenie na tradycyjną recepturę, stworzone z myślą o konsumentach poszukujących autentyczności, jakości i nieoczywistych połączeń smakowych. Czytaj więcej »
Marka HELIO wprowadza innowacyjną przekąskę z suszonych jabłek – 100% natury, bez konserwantów, bez sztucznych dodatków, bez dodatku cukru. Czytaj więcej »
Marka Monte Santi, należąca do JNT Group prezentuje nowości na sezon wiosenno-letni. Odważnie wkracza w nowe kategorie, oferując koktajle Aperitivo w 3 wariantach oraz klasyk win musujących – delikatne i orzeźwiające Prosecco z odmiany Glera. Czytaj więcej »
SERTOP wprowadza nowe, trójstronne etykiety dla całej linii serów topionych w kostkach 100 g, z kultowym „Tylżyckim” na czele. Nowe opakowania poprawiają widoczność produktu, jego atrakcyjność na półce i czytelność informacji, co przekłada się na większą wygodę zarówno dla konsumentów, jak i handlu detalicznego. Czytaj więcej »
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają na pokłady samolotów wafelki wyprodukowane przez polską firmę SKAWA. To pierwsza słodka przekąska opracowana na wyłączność dla LOT-u, będąca wyrazem przywiązania do krajowych tradycji, gościnności oraz wysokiej jakości serwisu pokładowego. Polskie Linie Lotnicze LOT konsekwentnie wspierają rodzimych producentów, promując polskie marki... Czytaj więcej »
Sokołów wprowadza nowości, które spełniają oczekiwania konsumentów chcących na co dzień jeść wartościowe, smaczne i szybkie w przygotowaniu posiłki. To dwa dania gotowe – Kotlety mielone oraz Klopsiki, czyli klasyczne, ulubione propozycje obiadowe Polaków. Nowości Sokołowa są produktami jakości premium – wyróżnia je wysoka zawartość mięsa oraz brak dodanych... Czytaj więcej »
Latem chcemy lekkości, orzeźwienia i... pysznych deserów! Odkryj nowe smaki Galaretek WINIARY w edycji limitowanej – Limonka z Miętą i Mango z Marakują – oraz zupełnie nową formę ich podania, Bubble Jelly, czyli kulinarny hit tego lata. Nowości sprawią, że klasyczna galaretka nabierze jeszcze większej świeżości i efektowności, a soczyste kolory wniosą do kuchni podmuch... Czytaj więcej »
Masa netto 60g Producent: HELIO S.A. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Z dumą informujemy, że HELIO S.A. została uhonorowana...
Mutti, włoska firma rodzinna i europejski lider na rynku...
Firma HELIO po raz kolejny została partnerem wyjątkowego...
BITqms to oprogramowanie, które ułatwia sprawne planowanie i...
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny...
Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji...
Kluczowe inicjatywy społeczne na rzecz lokalnych społeczności...
Marka stworzyła uniwersalne posypki we współpracy z...
Zmiany obejmują wszystkie punkty styku z marką – od butelki...
Marka FuzeTea prezentuje letnią nowość – FuzeTea Summer...
Marka HELIO wprowadza na rynek innowacyjną przekąskę –...
Z dodatkiem syropów Herbapolu można ją przygotować szybko i...
Muzyka, smak i design...
Emocje, bliskość i wspólne chwile, które wybrzmiewają ...
Nowa kampania marki Tiger to mocny przekaz dla wszystkich...
Gdy temperatura rośnie, E.Wedel ma dla fanów słodyczy...
„We współpracy z naturą” to nowa platforma komunikacyjna...